slå era kloka huvuden ihop


Cb i en lite manligare form




















(Från vänster: Anna, Sara, Clara, Hanna, Linnéa)



Skalman säger: Skynda är ett fult ord.

Nalle Puh säger: Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så

Familjen katt säger: Ta det lugnt!

Nalle puh säger: När en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade riktigt idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.

Pippi säger: Om man är tyst för länge vissnar tungan

Tiger säger: När du tittar på båda dina tassar, behöver du bara välja vilken som är den vänstra så kan du vara säker på att den andra är den högra

Pippi säger: utan snus i 30 dagar, försmäktar vi på denna öde ö

Nalle puh säger: Jag har inte glömt, jag kommer bara inte ihåg!

Pippi säger: det var trevligt att du kom - men det blev ännu trevligare när du gick
 

Sup in och njut!
Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0