Nytt gig NU PÅ LÖRDAG

Yo! Bokade för ett par dagar sen ett nytt ackegig eftersom det var så roligt :) På café mic kl 19:00, lokal radio är där och det är 100% akustiskt!

Andra som spelar är Punktering Förbjuden, Jordan Ames och Linnéa (från coffeebreakers) och Julia Gillgren tillsammans! Kommer bli mysigt!

Blir väl samma två låtar som i lördags och förhoppningsvis hinner vi repa in någon mer!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Morgondagens huvudpunkter:

♥ Plantagerocken på teatern i Vänersborg med Neverstore i headlinen och rätt mycket gött lokalt och estetprogrammigt! BÖRJAR 18:00! (Vi på efter 20:00 någon gång.)

♥ LINNIGIRL BLIR SJUTTIS! ååååh hon är så underbar, hon är bäst i hela bandet, bäst i hela landet, hon är snygg, hon är allt man vill ha. Hon är ett underbarn och är CoOlIiiNg!!!! (Hehe, okej, det är jag själv som skriver detta, men det hade kunnat vara sant! Cooling tar jag åt mig av iaf.) Vi ska fira med tårta ute på landet där jag bor!! JAG BAKAR SJÄLV.


Här är jag väl lite cool ändå (höger)? Fast inte coolare än evelinas ass då förstås :)


Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0