Welcome to the house of evil and darkness



Hey, i am dracula. Welcome in the to room of maskulinity ans stink.

Idag är det den kvinnliga dagens dag. Eller som man också säger, den manliga dagens dag. Den har vi firat genom att stå instängda i vår goa replokal, med den goda stanken. Det luktade i alla fall som inlagd sill before vi sprutade god doftande vätska i den, kvinnlighet. Nu ska jag utöka mina dialekter genom att prata med mina svenska kvinnokompisar, Hollywoodfruarna.

Ha det fint alla kaffedrickare där ute i Sverige.

Over and out, tack och bock hårdrock, bugar och ber jag ser, Thank you sweden i love you all and of course, vill jag tacka, hundarna från helvetet( mäkta kvinnor) Också kallade veckate, för att ni är goa. / Jag är tillbaka, om en sekund.

Kommentarer
Postat av: Dracula

Haha, yeah. Gissar på att sekundiz är i farten! Grymmmt.

2010-03-08 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0